پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204130
حذف يارانه دو ميليون نفر بدون هويت مشخص/ افزايش دستمزد کارگران بيشتر از نرخ تورم
تاریخ انتشار : 1394/10/29 16:01:51
نمایش : 944
وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي گفت:يارانه دو ميليون يارانه بگيري که هويت مشخصي ندارند،حذف خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران جوان، ربيعي وزير کار، تعاون و رفاه اجتماعي در همايش اجراي برجام اظهار داشت: همه مي‌دانيم که ايران در سال‌هاي تحريم در چه وضعيتي قرار داشته و طي اين مدت چه فرصت‌هايي را از دست داده و اگر در يک نقطه به اطمينان بخشي نمي‌رسيديم قطعا مسائل ديگري را از دست مي‌داديم اما اکنون با اجراي برجام در شرايط فعلي اولين اثربخشي آن در بخش اقتصادي است و همواره بايد از الگوي عقلانيت و سخت‌کوشي برجام براي حل مسائل اقتصادي کمک بگيريم.
 
وي افزود: حق تصميمات غلط و پروژه‌هاي بي‌فرجام را نداريم به طوري که نبايد حتي يک ريال هم اشتباه کنيم و حال بايد گفت اولين آموزه‎هاي برجام اين است که بايد بيش از گذشته کار کنيم.
 
ربيعي در خصوص اجماع‌سازي بهبود فضاي کسب و کار بيان کرد: در خصوص حل مسائل و بهبود فضاي کسب و کار و رقابت با شرکاي بزرگ به اجماع‌سازي نياز داريم زيرا برجام اقتصادي در غير اين صورت صورت نخواهد گرفت.
 
وزير کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد: امروزه بايد از اجراي برجام تصميمات سخت و تلخ بگيريم تا بتوانيم اين مسير را طي کنيم و حال نبايد فراموش کنيم که در الگوي برجام بحث برد- برد و امتياز براي همه ايران اعم از شرکاي اجتماعي، کارگر، سرمايه‌گذار و دولت است. 

***دستمزد کارگران بيش از نرخ تورم

علي ربيعي همچنين در حاشيه اجلاس فعالان اقتصادي غيردولتي با اشاره به اينکه افزايش دستمزد کارگران در سال 95 بيش از نرخ تورم خواهد بود، اظهارداشت: ميزان اين افزايش در چانه زني کارگران و کارفرمايان تعيين مي‌شود.

وزير کار با با بيان اينکه يارانه دو ميليون يارانه بگيري که هويت مشخصي ندارند، حذف خواهد شد، گفت: در حال حاضر دو ميليون نفر کارت ملي ندارند، يارانه مي‌گيرند.

ربيعي با اعلام اينکه به دنبال شفافيت در جريان واريز يارانه ها هستيم، افزود:  اقشار ثروتمندي که تمکن مالي دارند هم حذف خواهند شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html